“La indústria 4.0, motor de transformació”, Campus Sud, 3 de juliol de 2019, 9h

L’ETSEIB organitza una sessió temàtica al voltant de la Indústria 4.0 amb participació d’universitat i empresa.

L’acte ha començat amb els parlaments de la directora de l’ETSEIB (prof. Neus Cónsul), el degà de l’Associació d’Enginyers Industrials (Sr. Jordi Renom), la directora general d’indústria de la Generalitat de Catalunya (Sra. Matilde Villarroya) i el rector de la UPC, (Mgfc. Sr. Francesc Torres).

La part central de la jornada ha tingut tres grans blocs tècnics: (1) Recerca i transferència de tecnologia per a la Indústria 4.0, (2) Altres aplicacions de les tecnologies per a la Indústria 4.0. i (3) Reptes docents per formar els enginyers de la Indústria 4.0.

Hi ha participat ponents del món de l’empresa (HP, Mecalux, Zanini...) i també de diferents departaments i instituts de recerca de la UPC o la UOC. En acabar la part de presentacions, s’ha realitzat un recull de conclusions de la jornada i s’ha obert un torn d’intervencions i debat entre els assistents.

La jornada, que ha comptat amb un centenar d’assistents, ha servit també per fer una crida a tothom que vulgui contribuir al “think tank” de l’ETSEIB sobre el posicionament i els reptes de futur de la indústria 4.0.

Informació detallada de la jornada i presentacions: