7a reunió plenària del Consell Empresarial de la UPC (27 de setembre de 2023, 16:30h)

Reunió híbrida (presencial i a distància) de les persones membres del Ple sobre el programa Connèxia 360.

La setena reunió plenària del Consell Empresarial de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), i primera del curs 2023-2024, ha tingut lloc en format híbrid, essent presencial a l’edifici del Rectorat, i a distància per mitjans electrònics.

La reunió s’ha centrat en desgranar els que seran els punts essencials del nou programa Connèxia 360 que es llançarà properament per intensificar, millorar l’eficiència i en definitiva optimitzar les relacions entre la UPC i les empreses.

La presentació del programa ha estat realitzada pel director de Connèxia, J. Martín, i pel director general Centre d’Innovació i Tecnologia de la UPC (CIT UPC), A. Álvarez.

El programa tindrà com a eixos principals (1) un marc estratègic a llarg termini, (2) una gestió professional de les relacions, i (3) una formalització basada en un pla d’accions objectivables i mesurables, de manera que es pugui compartir el valor de manera eficaç.

El catàleg de serveis és ampli (Talent, Recerca, Innovació, Responsabilitat Social Corporativa i Visibilitat) i s’estén també a les infraestructures de les aliances internacionals a les que participa la UPC, com ara Unite!

Les persones assistents han pogut compartir de primera mà els seus pensaments i inquietuds amb el Consell de Direcció de la UPC (rector, vicerector i delegat del rector adjunt de transferència de tecnologia, innovació i emprenedoria) i amb la presidenta del Consell Social. Les opinions i consideracions recollides seran integrades en diferents fases del disseny i desplegament del Connèxia al llarg dels propers mesos.

En aquesta reunió hi han assistit 25 persones, de les quals 21 han interactuat de manera presencial a la Sala del Llac.

Més informació: