Jornadas Universidad y Entorno (Univ. Pública de Navarra) (25-26 d’octubre de 2022)

La Presidenta del Consell Empresarial realitza una ponència sobre les relacions Universitat-Societat.

Els diàlegs sobre futur, talent i desenvolupament de Universitat Pública de Navarra (UPNA) son unes jornades per a conèixer tendències i compartir bones pràctiques en temàtiques lligades a la universitat i la societat. El cicle de “Mirades al futur” pretén contribuir a la relació entre la Universitat i l’entorn de manera que es pugui intensificar la tasca que realitzen les universitats al desenvolupament del territori.

Agenda i ponències

La participació de la presidenta Montserrat Guàrdia ha sigut a la sessió central amb altres presidents de Consells Socials d’universitats espanyoles. A les jornades hi ha hagut també diverses taules de treball sobre formació, comunicació, foment de vocacions, transferència tecnològica i creació d’empreses. L’acte central de les jornades ha tingut lloc el segon dia amb la participació (per videoconferència) del Ministre d’Universitats, sr. Joan Subirats.

V edició de “El mundo que viene”

El marc de les jornades del mes d’octubre ha format part de la V edició de les trobades “El mundo que viene”. Organitzades pel Consell Social de la UPNA amb persones amigues i col·laboradores, fent èmfasi en les visions del món que arriba de la mà de 6 investigadors de la universitat. A les sessions d’aquest any s’ha abordat qüestions com la salut i l’activitat, la democràcia, el poder de l’estadística o la generació d’energia amb fonts alternatives.

Més informació sobre les Jornadas Universidad y Entorno: