Participació a la jornada "Improving the technology transfer in Europe" a l'edifici Rectorat, 8 de juny de 2018

La trobada ha estat organitzada pel CIT UPC en el marc del projecte europeu "Science2Society" i s'hi ha presentat, entre d'altres, el cas "Co-location"

El divendres 8 de juny ha tingut lloc la jornada del projecte europeu "Science2Society" (S2S) sobre bones pràctiques en transferència de tecnologia entre universitats, organitzacions de recerca i indústria a Europa. L'objectiu de la sessió ha estat generar un espai de debat i intercanvi de pràctiques de transferència de tecnologia a través de les experiències viscudes als projectes pilot que s'estan generant al projecte S2S.

A la jornada, que ha estat introduïda pel vicerector de Transferència de Coneixement la UPC (Prof. Jordi Berenguer), s'hi han presentat els resultats de tres projectes pilot diferents. El Cas "Co-location: Establishing industry innovation labs within universities" ha estat presentat per CIT UPC i CA Technologies i ha estat la base per compartir l'experiència d'aproximació de la indústria a la universitat a través de la implantació de laboratoris d'innovació. També s’ha presentat el cas "Big Research Data Transfer", liderat per Aalto University i Atos. Finalment, Innoget ha presentat el "Open Innovation Marketplace".

A més dels projectes pilot, el programa de la jornada ha comptat amb una presentació sobre factors per a l'èxit en transferència de tecnologia a càrrec del Sr. Josep M. Piqué (president de la IASP - "International Association of Science Parks and Areas of Innovation") i amb una sessió interactiva sobre desenvolupament de nous mecanismes S2S a càrrec de l'empresa Bax&Company, partner també del projecte.

Més informació sobre el CIT UPC i el Projecte "Science2Society":