Segona reunió plenària del Consell Empresarial de la UPC (18 de gener de 2018, 19h)

El ple del Consell Empresarial de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’ha reunit per segon cop continuant amb el programa operatiu fixat, tot fent palesa la col·laboració entre el món acadèmic i el teixit empresarial.

En aquesta segona reunió plenària, s'ha presentat el nou rector i les seves línies de govern, s'ha presentat el pla d'acceleració de transferència de la UPC i s'ha revisat l'avenç de les activitats dels grups estratègics durant el 2017 i la seva planificació de l'any 2018. Es mantenen doncs els tres grups estratègics: (1) Innovació i Transferència de Tecnologia, (2) Formació i Apoderament i (3) Aliança Social, així com el desplegament d’activitats previst en la reunió de constitució de l'any anterior.

En la sessió, després de les presentacions descrites, els membres assistents han fet un debat sobre com connectar empresa i universitat tenint en compte la perspectiva d'un primer any d'activitat conjunta.

opinions