Tercera reunió del GE3 del Consell Empresarial de la UPC (Aliança Social) 1 de juliol de 2019, 19 h

Darrera trobada en grup estratègic temàtic abans de l’aturada d’estiu, dedicada a l’aniversari de la UPC: 50 ANYS SENSE LÍMITS.

La tercera sessió del GE3 ha tingut la ponència de provocació "UPC 50 ANYS SENSE LÍMITS" a càrrec de Ramón Martí, professor i membre del gabinet del rector de la UPC Posteriorment ha tingut lloc un intens debat entre les persones assistents.

Durant la primera part de la ponència de provocació, s’ha repassat la història de la UPC des del punt de vista de com una universitat pública ha transformat el país. En aquest sentit, s’ha repassat la participació de professorat i personal de la UPC en projectes estratègics, s’ha comentat com s’aborden els Objectius de Desenvolupament Sostenible i s’ha destacat el paper del col·lectiu Alumni. Durant la segona part de la ponència, s’ha repassat l’esquelet dels actes previstos per a l’any de commemoració del 50è aniversari (curs 2020-21), fet que ha donat lloc al debat i a les contribucions per part dels 8 membres del Consell que han participat a la reunió.

El tercer grup estratègic tracta l’apropament de la UPC a les necessitats de la societat, el rol del col·lectiu d’Alumni, els mecanismes de dotació de recursos per a la Universitat i el creixement sostenible.

Més informació sobre el 50è aniversari de la UPC: